faceţi căutări

miercuri, 21 iulie 2010

Admitere2! Peripeţia!

Salut! Azi, adică ieri, că e deja trecut de ora 0.00, am rezolvat problema admiterii în altă parte, deoarece am vorbit cu
decanul facultăţii, al căreia student sunt, că în toamnă mai organizează o sesiune pentru cei în situaţia mea , 5 restanţe,
pentru a ne mai oferi o şansă. Oricum se poate trece, din cauză că ei pe măsură ce trec anii au tot mai puţini studenţi,
cu doar 27 de credite din 30 minime(ce este peste 24 de credite noi aprobăm ca admis în anul 2). Este super, pentru că
nu voi mai fi nevoit să repet din nou anul 1. Defapt, tot ieri am aflat că în sesiunea din toamnă voi suţine maxim 2 examene,
la ce materii îmi aleg. Acest lucru mă bucur, pentru simplul fapt că nu sunt obligat să dau la materii impuse. Sper să fie
exact ceea ce trebuie. Sunt o persoană nebună, plină de copilărie, mult mai multă imaturitate decât trebuie. Sper că mâine,
adică ayi, să reuşesc să mă angajez.
Wish me luck! Rock on!
P.S. Azi ma vizitat şi amicul meu M, care m-a înnebunit cu Veronica aia de care îi place lui şi pe care a încercat şi acum 2
ani să o agaţe şi nu i-a reuşit. Păcat pentru cei care nu au auzit discuţia pe care am auzit-o eu şi cu Claudiu.
Din păcate respect dorinţa omului de a nu împărtăşii aceste sentimente şi cu alţii. Oricum a fost fun...:P
Pe data viitoare!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu