faceţi căutări

vineri, 16 iulie 2010

Admiterea din nou!

Ce să faci, dacă nu știi să alegi de unul singur și te-ncrezi in toată lumea, asta e. Azi, că deja este trecut de ora 0.00, o să
merg să mă înscriu la facultate, din nou. Problema e că anul acesta a fost o mare prostie la mine, dar asta e, acum plătesc.
Facultatea la care am fost până acum, era cea de Matematică-Informatică, din cadrul UVT, secția Infomatică Engleză. Acum vreau să mă înscriu tot la UVT, dar la
FEAA(Faculatatea de economie și admistrație a afacerilor), unde sper să îmi placă. Oricum nu prea mai am ce face. Asta va trebui să
imi placă. Pot să zic, în altă ordine de idei, că sunt și un tip norocos, pentru că am doi părinți care mă susțin orice aș face.
Sper acum să îmi găsesc și blestematul ăla de servici și îs gata, rezolvat pe vară.
Pe data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu