faceţi căutări

vineri, 4 martie 2011

Dezamăgire.....

Aseară, in bârlogul meu din C16, unul dintre colegi dă să se uite pe net să vadă ultimul episod din Robotzi, miniclipul aparut pe youtube, realizat de cei de la CreativeMonkeyz, care mai nou sun exclusivi la ei pe site. În fine să trecem și la partea interesantă. Nu știu dacă toată lumea a reușit să vadă pe cei doi robotzi faimoși "MO" și "F.O.C.A", dar cei care vor vedea episodul de aseară sigur or să fie dezamagiți. Din câte am observat, la noi ori de câte ori ești în pană de idei incepi să-njuri. Nu ai chef de vorbă cu cineva, folosești replica "faimoasă" din zilele noastre și gata, numai vorbește cu tine. Ce să-i faci așa-i românul. Din această cauză eu unul nu am găsit interesant episodul de aseară. Nici eu, dar nici colegii de cameră.
Dezamăgirea a apărut  de la episodul de aseară. Până acum mi se păreau interesanți ca și idee și realizare, dar dupa cum menționez și mai sus, dacă nu înjuri într-una nu are farmec în țara asta.

Până la postarea viitoare:
              "Succesuri" multe ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu