faceţi căutări

sâmbătă, 5 martie 2011

Nebunie și repetiții la greu....:D

Se vede că e aiurea cu lumea în ziua de azi, dar fie... hai să lăsăm prostiile doeparte și să ne purtăm ca niște adulți.
Lucruri serioase și nebunii frumoase...
O nouă zi a trecut și chiar dacă am mai postat azi, de ce să nu mai postez....
Oricum trebuia să anunț și pe blog că in data de 8 martie 2011 o sa cântăm în Iulius Mall, la cafenea scumpă, din colț de jos, Starbucks. Partea nașpa e că colegul nostru de trupă, vocal-chitarist, Cristi s-a îmbolnăvit...:((...sad, but true și numai poate cânta cu noi marți. Așa că munca cea mai grea a revenit la vocala noastră dragă, Medeea...
Sper să se audune lume marți, că doar e ziua muierii sau a mamei, cum vreți voi să o luați.
Sper să poată veni și prietena mea, Andreea, care are examen in aceeași zi și de la ora 5, noi începând undeva la 7 să cântăm... Sper să poată ajunge, mai ales că scumpii mei colegi de trupă au cam fost de acord cu Medeea, care a propus un moment Cojo pentru marți. Cei care mă cunosc, o să zică NU!!!!!!!....pentru că eu nu sunt bun la voce... și ea ma auzit recitând într-o zi la sală piese folk. Partea cea mai urâtă vine acum.. Ce piese aș putea face ca să nu mă fac de 2k:))... Oricum sper să iasă bine tot concertul și să fie în public persoanele dragi mie. Ce e bine că o să avem și un moment Mișu.... o piesă de la Bajaga... acompaniat de mine la bass, evident...:D
Azi a fost o zi plină la repetiții și lungă, dar cu folos.


Până la postarea viitoare:

"Succesuri" multe ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu